Jak nakupovat v našem eshopu

Jak nakupovat

Kliknutím na zboží se zobrazí detaily produktu, kde je nutné u některého typu zboží specifikovat typ, barevné provedení, potahovou látku, atd. Zboží poté vložíte do košíku. V případě, že Váš nákup není u konce a chcete pokračovat v nákupu dalšího zboží, zvolíte tlačítko „pokračovat v nákupu“.

Pokud máte v košíku již všechno, co potřebujete, stiskněte tlačítko „k pokladně“. Zde zadáte adresu, na kterou bude zboží doručeno, způsob dopravy, platby. Pak se Vám zobrazí rekapitulace objednávky spolu s veškerými poplatky a cenou dopravného. Po potvrzení této rekapitulace bude objednávka zaslána ke zpracování naší firmě a přijde Vám na e-mail informace, že jste zaslali objednávku do našeho systému.

Příslušní pracovníci Vás budou kontaktovat pro případné upřesnění. Dále Vás budeme informovat, že zboží je již připravené k odběru nebo připravené k odeslání .

!!! Pokud máte jakýkoliv dotaz ke zboží, které si chcete objednat, nebo problémy s vytvořením objednávky, neváhejte nás kontaktovat. Kontaktujte nás, prosím, i v případě, že Vám nepřijde potvrzovací e-mail na uvedených tel. číslech nebo e-mailu.

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky Vám bude zasláno na e-mail automatické potvrzení o přijetí Vaší objednávky. Následně Vám obchodní oddělení potvrdí Vaši objednávku e-mailem. Pokud Vám tento e-mail nebude zaslán, zkontrolujte prosím, zda jste uvedli správnou e-mailovou adresu. V případě, že e-mailová adresa je v pořádku a nemáte potvrzenou objednávku, kontaktujte nás prosím na obchod@nabytek-novotny.cz, eshop@nabytek-novotny.cz nebo na tel. č. 728 169 505, 318 627 775. Ve chvíli, kdy zboží opustí náš sklad, budeme Vás informovat a sdělíme den doručení.

Dodací lhůta

Zboží pro koncové zákazníky zasíláme zpravidla našimi firemními vozy nebo spediční společností, případně si zboží můžete vyzvednout na našem skladě.

- u zboží skladem kontaktujeme ihned zákazníka a plánujeme s ním dopravu do místa bydliště, zpravdila do pěti pracovních dnů

- u zboží na objednávku je vždy napsána dodací lhůta, o termínu dodání zákazníka vždy informujeme e-mailem nebo telefonicky. Ve chvíli,   kdy je zboží na skladě, plánujeme opět telefonicky se zákazníkem dopravu do místa bydliště

- u zboží, které platíte převodem, se počítá dodací lhůta od obdržení platby na náš účet

Výhodou dodání našimi firemními vozy je v tom, že se ke zboží naši skladníci i přepravci chovají slušně a s péčí.

V případě, že řádně objednané zboží bez důvodu nepřevezmete, budou Vám účtovány dopravní náklady, které naše firma s dodáním měla.

Jestliže si zákazník zboží vyzvedává osobně na našem skladu, platí, že si zboží může vyzvednout až ve chvíli, kdy je mu oznámeno, že zboží je připraveno na skladě. Zboží musí být vyzvednuto do týdne od potvrzení o připravení na skladě. V případě, že nemůžete zboží do týdne převezmnout (např. dovolená, pobyt v nemocnici, atd.), kontaktujte prosím naše obchodní oddělení na tel. čísle 728 169 505 (nebo na tel. číslech 602 520 779, 731 477 441) a domluvte si vyhovující termín.

Převzetí zásilky

Při přebírání zásilky se řiďte prosím následujícími pokyny:

- Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte, zejména zda souhlasí počet krabic či balení

- Zkontrolujte, zda není poškozený vnější obal zboží

- V případě, že zásilka obsahuje sklo, rozbalte krabici se sklem a zkontrolujte jej

Reklamace může být zamítnuta v případě mechanického poškození vnějšího obalu. Proto prosíme ještě jednou, abyste ZKONTROLOVALI DŮKLADNĚ ZÁSILKU PŘI PŘEVZETÍ. Řidič i skladník (v případě osobního vyzvednutí) rádi počkají, až si zboží zkontrolujete. V případě poškození zboží dopravcem je nutné zapsat tuto skutečnost do přebíracího protokolu. Pokud je zboží poškozeno lehce, převezměte jej, ale zapište do přebíracího protokolu. Telefonicky nebo e-mailem nás poté kontaktujte, vyřídíme vše a dodáme poškozený díl znovu bez vady.

Do přebíracího protokolu zapiště prosím i počet balení. Je to nutné pro případné reklamace chybějících dílů. Děkujeme.

V případě oprávněné reklamace, která nebyla zaviněna dopravou, bude tato vyřízena v zákonné lhůtě a to buď výměnou, opravou nebo vrácením kupní ceny. Zásady pro vyřízení reklamace se řídí občanským zákoníkem.

Daňový doklad

Daňový doklad je přiložen k zásilce. Pokud ho nedostanete v pořádku, vystavíme Vám na požádání duplikát.

Akční ceny a slevy

Pokud jste si objednali zboží v akci nebo ve slevě, případně pokud během doby od objednání do dodání došlo ke změně cen, bude Vám zboží dodáno za akční cenu platnou v době objednání. V případě, že tento postup nebude již možný (změna nebo ukončení výroby), budete informováni o nové ceně a dodací lhůtě a máte v tomto případě právo zrušit objednávku bez poplatku.

Rekamace a vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě

V případě, že reklamujete zboží, nebo jste se rozhodli ho vrátit ve 14ti denní lhůtě, sdělte nám toto písemně na e-mail reklamace@nabytek-novotny.cz. Pamatujte prosím na to, že u reklamace je třeba předložit doklad o koupi nebo záruční list, popsat závadu a navrhnout požadované řešení. U vrácení zboží je nutné zaslat zpět zboží nepoškozené a v původním obalu, dobře zabalené, aby nedošlo k poškození vlivem dopravy. Případné poškození zboží, chybějící díly a další náklady, které by byly nutné k uvedení zboží do původního stavu, mohou být odečteny z peněz vrácených kupujícímu.